tirsdag 7. februar 2012

Camilla Prytz skal gå med mine luer !!!!

Jippi jeah!!! Erre`mulig?? Sååå glad! Luene mine har jo blitt ganske poppis har jeg skjønt.. Men at selveste Camilla skal gå med de er en sann ære! Og for dere som - mot formodning - ikke skulle vite hvem denne fantastiske dama er :


http://www.camillaprytz.no/


http://www.shop.camillaprytz.no/


Hun lager de kuleste smykkene ever....
Har egentlig ikke brydd meg så mye om smykker og sånn "glitter og glam"  før ... ;-)) Kler liksom ikke helt imaget mitt... Men enten har jeg blitt voksen, eller skjønt at lesbiske også kan bruke fancy smykker, eller så har rett og slett Børre Olsen med sin So-B - serie, og ikke minst Camilla med sine "Animals" gått rett i hjertet mitt!! Jeg velger å tro det siste!! ;-) He he...
Og Ps..... Mens jeg hekler for harde livet til Camilla - er det fremdeles endel luer på lager, så har du lyst på kan du kikke innom innlegget " ut av skapet". Der er det noen bilder av luene, - på en nydelig vakker modell ;-) .
Flere bilder kommer - modellen gleder seg allerede til nye "Photo-shoots". he he....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar