onsdag 25. januar 2012

Fredag, rødvin og godt selskap...

Ingenting er vel mer koselig enn en deilig fredagskveld, et godt glass vin og ikke minst godt selskap... Jeg elsker å ta bilder, derfor er jeg mest BAK kamera. Men det lille bøllefrøet av ei venninne jeg har klarte å få meg foran kamera også. Vi hadde det egentlig ganske morsomt....


Bøllefrø nr 1....

Og bøllefrø nr. 2.... Er blitt så glad i deg <3

Lørdag kom Hilde og jentene på besøk... Maaasssse kos. Søndag, 11 minus, pudder i bakken og ski på beina var uhyggeldig digg - for de som har anledning til det... Jeg derimot er blitt veldig flink til å nyte kakao og hekle luer fremfor peisen på Gaia. Og jeg har en følelse av at det kan bli flere slike dager....
Men EN dag skal skia på igjen.
Og SÅ sliten blir man etter en dag i skibakken:::::


Er vi ikke heldige???

Uansett... Ville bruke dagens innlegg til takke to gode venniner som har gjort helga veldig fin for meg... Takk for at dere finnes.... Og ellers: kom dere ut i snøen folkens!!


2 kommentarer:

  1. Takk for at du finnes, Karimor!!! Klem Hilde

    SvarSlett
  2. Bøllefrø he he :-) Du er god <3 Big hug, Elisabeth

    SvarSlett