onsdag 18. januar 2012

Vossa - taus.. eller laustaus.?

... neida. Det er vel strengt tatt ingen av mine foreldre som kan lyge seg unna meg:-)
Jeg liker IKKE reklame.. Og jeg liker IKKE å promotere, og vil IKKE at bloggen min skal bli en kommersiell suppe. MEN; jeg er en ekte Vossa-patriot, og dermed gjør jeg ett "unntak", og i stedet for "reklame" er dette ment som gode tips og morsomme Vossa-reklame;-)
Dere som fremdeles bor hjemme på Voss er vel kjent med den, - men til alle dere utflytta Vossinger; er dere kjent med "Visit-Voss" og Vossa-butikken?? Den er bare sååååå bra. Når jeg lengter hjem og trenger et smil logger jeg meg på "Vossa-shoppen" og ler litt for meg selv... Folka bak "Vossa- produktene har virkelig humor!!


Her er noen eksempler:

Mathilde elsker denne t-skjorta si og får alltid noen smil når folk leser teksten:
Jeg og Kristin trives veeeeeldig godt i gode tjukke deilige Vossa-gensere. Og ikke MINST kler vi de utroooolig godt. Denne vekker også masse oppmerksomhet på Lillehammer, og det er gøy;-)





Og denne sekken! Jeg har nesten ikke ord. Den er driiiitkul, god, praktisk og vanntett. Har brukt denne mye når jeg dykkert. Folk er helt ville etter den, så den må passes godt på !!

 Og denne, den sier vel det meste selv. Folk ler av både meg og vesla når vi kommer med disse:-)


På sidene deres kan dere også bl. anna se hvordan vi gjør det på Voss: "Vossa-dusj" - "Vossa-bling", "Vossa-spa", "Vossa-smil", og "Vossa.tagging". Bildene er kule!




Og til slutt;

Tji hi...


Flere produkter kan du se her:::::
Seeeeee så søte.....
 Denne har jeg i lilla.. Skikkelig fin... Men velger å bruke dette bildet i stedet for å stå modell selv.. he he..
 Denne er lik sekken bare i bag-utgave. GENIAL!! Jeg bruker min hele tiden.. Den kan justeres ettersom hvor mye du har med deg. Den kan med andre ord være både stor og liten...Må også passes GODT på!!
 Søt liten gave-idè????

1 kommentar:

  1. Dette var jo råkule produkter da :-)Skal definitivt ta en kikk på nettsidene!

    SvarSlett