fredag 6. januar 2012

Hva ville livet vært uten musikk....

Dere av dere som har fulgt med litt har sett at jeg endelig har fått laga en side med musikk. Jippi.... Der ligger det endel linker etc, og mer kommer nok etterhvert.. Er du like interessert i musikk som meg burde du ta en titt innom... Ellers fant jeg denne på YouTube her om dagen, og siden da har den sitte fast på hypofysen. (For dere ikke-helsepersonell er dette en  liten kjertel som sitter hjernen og styrer mye av hormonene i kroppen vår) He he ;-)))) Og JAAA, jeg vet den er litt dyster - men strengt tatt er vi vel alle gødt for å dø...???
Om det er EN eneste ting her i livet som er heeeeelt sikker, så er det jo akkurat det.... Ingen av oss overlever! Tenk på det.. Snodig.. Herved dedikerer jeg sangen til min kjære -F-... u & me.. Always in my heart!!

http://www.youtube.com/watch?hl=no&v=Bag1gUxuU0g

Og til min kjære søte snille gode varme Elisabeth.... Håper du koser deg med musikken, sees snart! Luuuuve...

1 kommentar: