lørdag 19. november 2011

"Åååå, for ein strålande morgon"...

Nå er det ikke akkurat morgen lenger når jeg skriver dette da, men det VAR en fantastisk deilig morgen å våkne i dag tidlig... i MIN seng... Den er ganske stor egentlig, men jeg tror jeg har liggi i EN stilling i den ytterste halvmeteren av hele senga. Men selv om det kjentes ut på kroppen som den har ligge som en stokk hele natta, var begge bandasjene på beina gjennomtrekt av væske fra sårene, både på legg og lår.. :-(
Må kanskje tilbake til sykehuset og få lagt på nytt... Etter å ha kost meg opp med tv og kaffe og sofa er jeg full av smerter og feber, så er litt bekymret. Må ut å henter medisiner - ellers hadde jeg ikke flytta meg en cm fra sofaen.. Får vel bare mobilisere og komme meg avgårde.. Ja, ja, skal ikke klage mer, jeg er tross alt hjemme :-)) (Enda...) ;-)
Ha en fin dag alle mann, ... og jenter..

2 kommentarer:

  1. Gratulerer m din blogg ;-)
    Lykke til !!

    Gode ønsker fra
    Elisabeth W

    SvarSlett