fredag 25. november 2011

Kontroll med såret i dag...

...og det var ikke særlig oppløftende... De som vil lese mer om såret kan gjøre det her::: Ellers kan dere scrolle videre til mer lystigere lesning som kommer litt senere...




Sukk... var på kontroll først på tirsdag.. Hold dere fast; da kom det en MEDISINERSTUDENT!! (ikke vondt om medisinerstudenter - men ÆRLIG talt!)... han hadde aldri sett MITT sår før, aldri sett et såååå stort sår, hadde knapt nok fjerna sting før så det ba han sykepleieren om å gjøre - og han hadde aldri vært borti bandasjene som lå på såret...!!!!!!!!!!!!!! Han syns likevel det så veeeeeldig fint ut, og mente - etter å ha konfirert nøye med sykepleier - at det ikke trengte større tiltak enn å legge på nye bandasjer..Var ganske irritert etterpå!!

I dag kom heldigvis ene overlegen... Han var IKKE fornøyd!! Han fortalte at kun 50 % av transplantatet trengte å feste seg for at det skulle være vellykka... Såret mitt hadde veska mye og bandasjene var helt gjennomtrekt bandasjene. Han var usikker på om det i det hele tatt var noe av transplantatet igjen.. :-((( Såret var helt åpent og så ikke pent ut!! Fortvila!!Nå er det sårskift på sykehuset annenhver dag - frem til torsdag - da skal de ta stilling til hva som skjer videre... Da er det event snakk om å fortsette som nå og håpe på et under. Ny runde med VAC og nok en transplantasjon. Videreføres til Haukeland i Bergen for plastikk-kirurgi. Eller Oslo for kar-kirurgi.... Tjaaaaa... Hva skal man si...???

6 kommentarer:

  1. Huff, nå syns jeg virkelig det begynner å bli mer enn nok for deg, Kari! Skjønner frustrasjonen din, men det MÅ da vel gå din vei snart! Krysser alt jeg har for deg!
    God helg, klem!

    SvarSlett
  2. ....takk...blir det Bergen sees vi vel DET er jo en positiv ting <3

    SvarSlett
  3. Hei Kari! Når jeg såg om operasjonene tenkte e automatisk kneet, men har skjønt at du har vært uheldig med leggen. E ville berre si at e tenker på denog håper du snart blir frisk. Klem fra Magnhild

    SvarSlett
  4. Framleis masse god betring til deg!:)

    SvarSlett
  5. Takk takk.. Veldig koselig med hilsener.. det varmer hjertet...

    SvarSlett
  6. Gode gode Kari min! Jeg tenker på deg og ønsker deg alt godt! Glad i deg veit du! Klem Marte

    SvarSlett