fredag 18. november 2011

Here we go....

Da var det gjort. Etter å ha tenkt på det veldig lenge, og flere forespørsler - har jeg endelig hoppa i det. Jeg har laga min egen blogg! Phu. Skummelt....Men det er jo så "inn" og i tiden, og om så mange andre klarer det klarer vel jeg og?? Ja, ja, jeg hiver meg i det - så får jeg se hvordan det går... Siden jeg ligger på sykehuset og har så uendlig myyyyyyeeeee tid alene, må jeg jo ha noe å gjøre på - så hvorfor ikke... Da får jeg se om jeg klarer å "designe" profilen litt.. "Pimp my profile" - :-))

4 kommentarer:

  1. Funker dette Kari. :-) Veldig bra. Jeg skal følge med. Klem

    SvarSlett
  2. Takk.. da var jeg i gang...

    SvarSlett
  3. Hei tante Kari! Gratulerer med bloggen! Sitter her med Bestemor, vi hilser og ønsker lykke til med bloggen:D

    SvarSlett
  4. Heia! Der virket det jo, så fint! Jeg skal følge med jeg!!!:) Klem

    SvarSlett