fredag 25. november 2011

Ut av skapet!!!! Uaæh.....

... jada.. det begynner å bli trangt her inne i skapet..... mange av dere vet det allerede, og etter nesten hundre luer er det vel på tide å komme ut... ; JA , jeg hekler!! Jeg hekler luer!! Tji hi.... Det er så mange som lurer på om jeg selger luene mine.... Til nå har det vært dårlig omsetning fordi jeg har gitt bort de aller fleste... men nå tror jeg at jeg har metta både venner, familie, families venner og families familie osv osv... så om det er noen flere der ute som liker luene mine kommer det sikkert flere....

Heldigvis er jeg så heldig å ha en fantastisk modell i hus, og i dag har vi virkelig hatt det gøy - både foran og bak kamera... ;-))




Flere bilder av supermodellen og luene kan du se her:::





































4 kommentarer:

  1. Jeg ( les dattera) er en superheldig eier av en av dine fantastisk luer:)) takk, snuppa:))

    SvarSlett
  2. Masse fine luer Kari, du har absolutt et talent her :-) Maria ønsker seg veldig en slik lue :-) Masse varme klemmer fra Anita og Maria

    SvarSlett
  3. Karii :-)
    Jeg vil gjerne kjøpe lue av deg. Er så glad i hjemmelagede ting, for da er det ingen som har akkurat slik lue som meg :-)

    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Kjempefine luer ,nå må du beg og selge dem ..jeg skal hjelpe deg og få solgt dem ..er siker på at jeg får solgt alle og at folk kommer til og stå på venteliste

    SvarSlett