tirsdag 27. desember 2011

Happy freaky christmas everyone!!!!

...  da var jula godt i gang, og før vi vet ordet snart over.. Dagmar har herjet på vestlandet, og her på Lillehammer har varmegradene snart  tatt all snøen som endelig kom :-( Men været rår man jo ikke over - så hvorfor ergre seg? som jeg skrev på Face - sitter lenka til sofaen med beinet høyt. Har litt problem med å sitte heeeelt i ro.. Var på kontroll 1. dag. Da så ikke såret så værst ut - men jeg skulle helst sitte ENDA mer i ro! - noe som nesten ikke er mulig.... Men på kontrollen i dag hadde såret begynt å veske igjen - så beskjeden var klar; MER i ro med foten. Da må seriøse tiltak taes i bruk fant jeg ut....SÅ... så fant jeg en musikk DVD- med Pink -live fra Wembley Arena..... sukk.. da var det ikke så vanskelig å sitte i ro lenger gitt.. Tji hi.. Har jo hørt og kikke på den før, men mest hørt høyt på anlegget mens andre gjøremål i huset har gått unna....Men fytti katta - den dama er verdt å sette seg ned å bare seeee på ass..He he..Jeg ELSKER jo musikk som dere vet - så dette bringer meg over til dagens egentlige agenda...Det er flere som har spurt så nå skal jeg endelig prøve å få laget en ny "side" med tips og linker til god musikk. Musikk jeg hører mye på -alt fra roc`n roll til operafantomet... Loooooovce music...Der finner dere både tips og ikke minst linker til musikken "min"! Gå inn og enjoy!...der finner dere blandt annet mer om denne lekkerbisken::::::::::::::::::::::::::::


.................er det mulig å være sååååååååååååååå peeen..............................................?????

2 kommentarer:

  1. Jepp, det er mulig! Veit om noen, eg.. :)) -F-

    SvarSlett
  2. Neimen søta... Har du endelig kommet deg inn på bloggen min??? <3

    SvarSlett