torsdag 22. desember 2011

Hjem til jul....

I morra er det lillejulaften, og jeg, - jeg skal hjem!! Jippi yeh.. Såret er såpass bra at jeg får dra fra sykehuset. Men med streng beskjed om å holde meg mest mulig i ro fremdeles en stund fremover... Det er ikke så enkelt med en 8 - åring i hus sa jeg. "Det er ikke vårt problem" - svarte de... Sant nok. Men heldigvis har jeg Nina og John. Vi skal være hos John på julaften.. GLEDER meg sånn!! Så jeg er heldig som blir så innmari gått tatt vare på. All heder og ære og kjærlighet til Nina og John.... Takk  <3
Hatt endel besøk i det siste - takk for det folkens! I dag har pappa og Mathilde vært her:-))

Hipp hipp hurra hurra!!!!!!

God lille lille julaften folkens!
Love

2 kommentarer:

  1. Hei, kjære Kari. Godt å høre at det endelig går litt bedre med deg. Håper du får en fin jul. Vi tenker på deg her borte.

    ♥lig hilsen Ingri, Unni og Anna

    Hilser også masse fra mamma og pappa

    SvarSlett
  2. Masse takk for det og hilse tikbake med en stor klem og ønske om god jul og alt godt for 2012 til dere alle... <3

    SvarSlett