onsdag 14. desember 2011

Hjeeeeelp, jula kommer...

.. og her ligger jeg... Lenka til senga...Heldigvis er jeg ferdig med alle gaver, huset er sånn ca halvferdig pynta til jul, og all julebakst må rett og slett bare komme fra butikken i år :-) Overlever vel ett år på det og....
Gleder meg veldig til å komme hjem nå, men kjenner at det nesten er litt skummelt og.. Har vært syk i 5 mnd nå, og det kreves litt opptrening før jeg får begynne å jobbe igjen... Hva skal jeg gjøre på da? Har vært sengeliggende og på sykehus siden 18 juli.. Hva i alle dager skal jeg finne på nå? Tror jeg må finmne meg noen bikkjer i nabolaget mitt jeg kan gå turer med:-) Ellers tar jeg i mot forslag med stor takk!


Foten er ganske bra, så jeg håper å komme meg ut lørdag eller søndag... Da har jeg fremdeles noen koselige "førjulsdager" med vesla.....


Her baker vi litt for noen uker siden jeg hadde perm.. Orka ikke begynne på julebakst, så vi tok en enkel Brownies i stedet.... Veldig god den og... :-))



Nam, nam, nam ..... <3

4 kommentarer:

  1. Hvis det er noen trøst har du kommet lenger i juleforberedelsene en meg... Det viktigste er vel at du får kommet deg hjem og er sånn delvis på beina til jul. Du får ta det litt forsiktig med turgåinga så du ikke brekker lårhalsen på glattisen:)
    Anita

    SvarSlett
  2. Julen kommer den, Kari. Ta det helt med ro. Kristian og jeg var en tur innom Smett Inn kafe og der hadde dem så mange hjemmelagede kaker at det. Ønsker deg fortsatt god bedring og en fortsatt fin førjulstid.
    Viviann

    SvarSlett
  3. Trenger ikke å kjede deg Kari, er 3 barn vegg i vegg som du kan få låne når som helst. De er jo så veldig glad i deg.
    Er det noe vi kan gjøre før du kommer hjem er det bare å si fra.
    Berit

    SvarSlett
  4. Takk Berit.. dere er så snille med meg... <3

    SvarSlett