lørdag 10. desember 2011

No transplantation...:-((

....Drøm, eller virkelighet... eller mareritt?? Ble henta ned til operasjonen kl 15.15... Propofolen måtte injiseres fryktelig sakte i dag på grunn av dårlig veneflon... Ble nesten en litt morsom innsovning...Så våkner jeg altså opp med VAC igjen.. Ingen transplantasjon.. STOOOOR skuffelse og nedtur egentlig..
Men nå har jeg sovet det av meg... Har sovet i nesten 3 timer. Også har jeg prata med kjekke overlegen som forklarte at de utsatte tranplantasjonen pga tid egentlig. Jeg trengte skift.. Men det er glatt ute, og huset fullt av femur-fraktur og andre brudd. Derfor er det veldig hektisk på operasjons-stua i dag..Og han ville IKKE ha dårlig tid når han skulle transplantere meg!! DET skulle han ha nok av tid til - og gjøre ordentlig! Så egentlig  er det jo en bra ting...?? Tross alt, etter snart fem mnd, og 25 revisjoner - noen dager og en narkose fra eller til - spiller det egentlig noen rolle???? Jeg har bestemt meg for å si NEI til akkurat det... <3


3 kommentarer:

  1. hold motet opp. alt ordner seg for snille piker!! <3 varm klem Sølvi

    SvarSlett
  2. Stå på, Kari, bedre lykke neste gang!Klem mamma.

    SvarSlett
  3. Fine bilder fra sykesenga. Du ser ikke så verst ut :-) kan ikke folk holde seg på beina på glatta..:-( Men next time :-) da blir det bra! Stor klem

    SvarSlett