lørdag 24. desember 2011

HOME!!!!.... sweet, sweet home.

Da var jeg hjemme!!! digg, digg og atter digg.... Med streng beskjed om holde meg mest mulig i ro... Skal få lov å gå på toalettet og lage mat og dusje, ellers; ro!! Og foten opp!! Det er fa.. steike meg lettere sagt enn gjort. Mamma, pappa og Mathilde hadde vært veldig flinke til å pynte her, så det var ikke så mye måtte gjøres - men lell... sitte i ro er ikke enkelt. Det er jo ALLTIDS no som gjøres.. Men i morra inntar vi John - he he, kanskje det blir letter å sitte stille da;-) Og kanskje jeg skulle tatt på meg gipsen jeg har fått... Blir kanskje bittebittebittelitt  vanskeligere å gå da..Det prøver jeg på.. Men først; et laaaaaaangt bad før leggetid ;-) Stor dag i morra, både for store og små.... <3

Og akkurat i siste liten; så ble det jul hos oss og:::::::::::::::::::::::::::::::

 Disse søte nissene har jeg fått av pappa i kalendergave de siste årene.. JA - jeg får kalender..;-))


Favoritt - juleduken min... Julete,men ikke for mye.. Søte/kule nisser...

Engler daler ned i sjul.... og det gjør jeg snart og tror jeg..;-)

..også har vi disse to, som både vesla og jeg er så glade i... <3

Happy freaky christmas everyone.
Lots of love!

2 kommentarer: