mandag 19. desember 2011

Nesten FEM måneder tok det !!!!!!!!!!!!!!!

I dag hadde de fått svar på de siste bakterieprøvene som ble tatt under siste operasjonen før transplantasjonen. De viste bakterier som Diclocil (antibiotikaen jeg har gått på i 4 måneder) IKKE tar!!! Det tok ganske nøyaktig veldig lang tid egentlig. Så I DAG har de endra medisinene! Hadde det ikke vært for at jeg selv er endel av det norske helsevesenet skulle jeg i det videre ha spytta ut hva jeg syns om de inkompitente turnuslegene, det ineffektive systemet og ikke minst mange av de arrogante, usympatiske og IKKE MINST inkonsikvente og uenige overlegene!! Men det får jeg vel rett og slett holde meg for god til!! ;-))
I rest my case!!
Love

1 kommentar:

  1. Hei lille du.
    Kan ikke si annet en at jeg føler med deg. Får virkelig håpe du får riktig medidin nå så dette helvetet snart kan ta slutt.Stor klem til deg, Anita

    SvarSlett