tirsdag 20. desember 2011

JIPPI !!!!!!! Yess!!! Og jo hoo!!! Endelig litt godt nytt!!!! :-))

Endelig!!! Såret gror!! Det ser mye bedre ut! 14 dager i senga ser ut til å gi resultater. Det er ikke grodd, og det er enda ikke over, men det er fremgang. Og i det store og det hele er det de små fremskrittene som teller. Right? Tommelen opp! He he...Dere har allerede hørt om de dårlige blodårene mine og problemene med å stikke meg... I går kveld tok det kaka.Jeg har fått meg en veneflon i tommelen! Det har jeg faktisk aldri sett før,og det hadde ikke legene heller. Også har jeg fått meg en liten gips som kan taes av og på over såret. Den er kjempesøt ;-)) Men ingenting slår tommelen::::::



                                                    Thumbs up!!! Det går fremover :-)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar